سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عکا

وقتی که خداوند تندیس آدم را آفرید،دفترچه راهنما یی برای او تنظیم کرد و وقتی که تندیس زن را آفرید دفترچه راهنمای مخصوصی هم  برای او  تنظیم کرد، چون  زن تجلی زیبایی آفرینش بود و خداوند در این دفترچه طرح هایی برای حفظ زیبایی زن داشت، چون خدا او را با ترکیب خاصی آفریده بود، می دانست که او به محافظت زیادی احتیاج دارد تا شخصیت وانسانیت اش سالم بماند.

راستی خدا وند چه طرحی داشت که هم این تجلی زیبایی آفرینش، دراجتماع حضور داشته باشدو  هم هیچ آسیبی نبیند؟
اگر ما جای خدا بودیم چه راهکاری را می اندیشیدیم که هم جامع باشه و هم مانع؟
برای خداوند بسیار  مهم است  که فهم زن از این زیبایی چه اندازه است! فهم زن از این راهکار الهی چقدراست؟ آیا زن می داند که خدا بهترین جایگاه را در دنیا به او داده است؟

راستی چرا در بعضی جاها این طرح احیا نشده؟ یعنی فهم ها پایین امده؟اگر  طرح خدا مسکوت بماند چه  میشود؟ چه کسانی دوست ندارند طرح الهی اجرا  شود؟ آیاخداوند با آنها قهر است یا آنها باخدا؟
هما نهایی که می خواهند  عقل زنها را معطوف کیف آرایشی کنند،می خواهند او را از خانه و خانواده جدا کنند، می خوا هنداو را  به کارهای  سخت وادار کنند تا از سنگینی بار خود کم کنند، درست است  کسی که دین ندارد، کسی که دچار سوء مدیریت دین شده، دلیلی ندارد دینداری کند!
اما این دست کاری در دفترچه راهنمای خدا که به ضرر خودشان  شده است! آمار بچه هایی که از خانه رانده شده اند، آمار خودکشی ها و فرزندان نا مشروع و... .

گویا دنیا تغییر کرده ، اما هر چند دنیاتغییر کرده باشد این بازی یک بازنده بیشتر ندارد و آن هم ............


نوشته شده در پنج شنبه 89/6/25ساعت 11:42 صبح توسط مظفری نظرات ( ) |



Design By : P I C H A K . N E T