سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عکا

 روسیه: تبلیغات منفی غرب درباره ضعف ایمنی نیروگاه بوشهر صحت ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت روس اتم روسیه با بیان اینکه تبلیغات منفی رسانه‌های غربی درباره ضعف امنیتی نیروگاه بوشهر صحت ندارد، گفت که این نیروگاه در بالاترین حد ایمنی است.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ریانووستی، «سرگئی کرینکو» رئیس شرکت دولتی روس اتم گفت: همه کارها برای آماده‌سازی و راه‌اندازی نیروگاه بوشهر از جمله کار با سوخت هسته‌ای پاییز امسال بدون هیچ عیب و نقصی آغاز خواهد شد.
کرینکو با اشاره به جنجال رسانه‌های غربی درباره ضعف ایمنی در نیروگاه بوشهر هم گفت: به همه اطمینان خاطر می‌دهیم که امنیت و نگهداری از سوخت هسته‌ای در نیروگاه بوشهر هیچ جای تردیدی نمی‌گذارد و نخواهد گذاشت و بهتر است غربی‌ها سعی نکنند اوضاع را برای افکار عمومی جهان وارونه نشان دهند.
در حال حاضر مسئولان و مهندسان فنی این شرکت روسی روی نهایی کردن کار سکوی توربوژنراتور در حال انجام آزمایشات فنی هستند و به نوشته سایت ریانووستی طبق اطلاعات دریافتی این سایت در نیروگاه بوشهر به تدریج ماشین‌های خنک کننده آماده راه‌اندازی می‌شوند که باید شرایط آب و هوایی مناسب در تمام ساختمان نیروگاه و تاسیسات را فراهم کنند.
تاکنون کار در بخش دستگاه‌های خودکار سیستم هدایت فرآیندها برای بخش رآکتور و تصفیه آب و سیستم خودکار محافظت در برابر آتش سوزی در این نیروگاه تکمیل شده است.


نوشته شده در پنج شنبه 89/6/4ساعت 11:46 صبح توسط مظفری نظرات ( ) |



Design By : P I C H A K . N E T